środa, 29 stycznia 2014

Dla milusińskich

Cisza zapanowała na moim blogu. Minął dokładnie tydzień od ostatniego wpisu. Za chwilę zobaczycie co takiego w tym czasie robiłam.
Oto trzy króliki, każdy dla innej panny.
Ten dla Julii...kurteczkę z kapucą szyłam po raz pierwszy, ale na pewno nie ostatni. Jestem z niej dumna :)





Ten dla Laury...





No i został jeszcze jeden, dla Agaty - miłośniczki Harrego Pottera...




Mam nadzieję, że sprostałam zadaniu...
A to jeszcze jedna przyczyna mojej nieobecności na blogu, śpiący anioł dla maleństwa przychodzącego na ten świat - dla Julka...




Pozdrawiam milutko i bardzo dziękuję kobietkom zamawiającym powyższe prace.
Pozdrawiam wszystkich odwiedzających, dziękuję za polecanie mojego bloga innym (szczególnie przez facebooka). Czekam na Wasze komentarze , byłoby miło  zobaczyć zostawiony ślad po Waszej wizycie nie tylko w liczbie wyświetleń. Z góry dziękuję i życzę udanego dnia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz