niedziela, 7 grudnia 2014

Candy i świątecznych ozdób c.d.

Witajcie, za parę dni minie rok od pierwszego posta na blogu i z tej okazji, a także z okazji zbliżających się świąt, ogłaszam rozdawajkę. Zasady typowe dla candy:
wyraź chęć udziału w zabawie i zostaw komentarz pod tym postem, miło mi będzie jak dołączysz do grona obserwatorów, jeśli posiadasz bloga wstaw poniższy baner z linkiem do tej strony, jeśli masz konto na fb to polub moje konto, anonimowi proszeni o podanie maila
Zapisy do 16.12.2014 r. do godz. 20.00.
A do wygrania ten oto kosz - druciak i kilka ozdób choinkowych.


Życzę powodzenia...
Dziś druga niedziela Adwentu a ja dopiero teraz pokazuję Wam mój wieniec adwentowy. W tym roku z dodatkiem czerwieni i dość okrojony z ozdób.


Uszyłam kolejną poduchę na zamówienie, ta z naszytą gwiazdą ...



Poprzednio obiecałam Wam ,że pokażę kalendarze adwentowe...
Ten otwierają moje dzieci. Prosty w wykonaniu, torebki z szarego papieru pozszywane na maszynie do szycia, a cyfry wyszukałam gotowe w necie...


Ten zawisł nad kominkiem w domku Igora....


Pamiętacie niedokończonego renifera z poprzedniego posta...
Tu już w wersji końcowej, czyli na biegunach (wykonane ze starych wieszaków i tu podziękowania dla mojego starszego syna :))


W moim domu pomału pojawiają się już świąteczne dekoracje...


Bombki, szyszki a pomiędzy nie poprzeplatany sznur światełek ledowych na baterie...wieczorem wygląda cudnie taka szklana kompozycja.


Jesienny wianek, który pokazywałam w poprzednich postach zyskał nową szatę, usunęłam z niego kasztany, żołędzie i jesienne owoce, zostawiłam same szyszki i podoklejałam kolejne. Całość została spryskana białą farbą w sprayu.

 
Tą ozdobą jestem zachwycona. "Cotton balls" zrobiłam (razem z córami :* ) z bawełnianej włóczki domowym sposobem. Nadmuchane balony trzeba poowijać nicią, potem maczać kule w rozrobionym kleju do tapet i rozwiesić do wyschnięcia na jakiejś lince. Po wyschnięciu przekuć balon i wyciągnąć go ze środka np. pęsetą, potem pozostaje już tylko ponakładać kule na lampki i cieszyć oczy :) Drugi sznur "cottonków" czeka w kolejce na zrobienie.



W Mikołajki odbyło się wspólne pieczenie pierniczków. Uwielbiam Adwent, dla mnie to magiczny czas, czas oczekiwania, przemyśleń, to czas kiedy dzieci chętniej robią coś razem...


62 komentarze:

  1. Czyżbym była pierwsza?? Zobaczymy czy to przyniesie mi szczęście:) chętnie sie zapisuję!
    Wspaniałe ozdoby w Twoim domku! Te kule również bardzo mi się podobają, jak moje córy będą większe to też nakręcimy:) Reniferek na biegunach-świetny!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Gosiu jesteś pierwsza :) Życzę szczęścia :)

      Usuń
  2. no to ja druga! taki koszyk druciany zawsze się przyda:)

    pięknie uszyte koperty dla kalendarza!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeważnie nie biorę udziału w candy, ale tym razem zrobię wyjątek, bo nagroda jest cudowna :) Gratuluję roczku i życzę jeszcze więcej takich rocznic, kalendarze fantastyczne, Pierniczki ach, aż tu czuję ich zapach, cudnie już świątecznie u Ciebie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie i tym bardziej trzymam kciuki :)

      Usuń
  4. fajnie, że dzięki tej zabawie poznałam Twój ciekawy blog. chętnie zostanę TU na dłużej!
    Świetnie wyszły ci Twoje cotton ball !!!! jestem pod wrazeniem!
    chętnie zatem wezmę udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana,gratulacje z okazji 1 roczku blogowego!!! Koszyczek taki już mam więc chyba nie będę stawać w kolejkę,żeby inni mogli skorzystać :)
    Piękne twoje szyjątka i dekoracje!!!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Karmelko :) Może zrobimy tak, że jeśli mój synek wylosuje Ciebie to zamiast koszyczka dotaniesz niespodziankę a koszyk będzie dodatkową nagrodą dla kolejnej osoby :)

      Usuń
    2. No to w takim razie proszę wziąć mnie pod uwagę w losowaniu :))

      Usuń
  6. Chętnie zostanę na dłużej i zapisuję się :-) Zapraszam na bloga :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne cotton balls. Czuć atmosferę świąteczna. Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a atmosfera rzeczywiście małymi kroczkami zbliża nas do świąt :)

      Usuń
  8. Oj czuć ten świąteczny nastrój u Ciebie. A ten samodzielnie zrobione cotton balls mnie urzekły:) Zapisuje się i ja u Ciebie i zapraszam do siebie na candy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem nimi zachwycona, pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Że jestem wielką miłośniczką rękodzieła i że goszczę u Ciebie już od jakiegoś czasu to ustawiam się pewnie w długim ogonku po te cuda :-) Pozdrawiam cieplutko i jestem pod wrażeniem Twoich cotton ball :-)Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Dorotko, że jesteś i trzymam kciuki :)

      Usuń
  10. Wstąpiłam przypadkiem i zostaje na długo :) bardzo mi się tu podoba:) Wspaniałe cotton ball- jestem pełna uznania :) u mnie są one jeszcze w sferze marzeń ;) poducha jest ekstra :) z przyjemnością biorę udział w zabawie:) pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że trafiłaś do mnie :) Ja właśnie spełniłam swoje "cottonkowe" marzenie, czego i Tobie z całego serca życzę :) Powodzenia :)

      Usuń
  11. Przez przypadek tu wpadłam lecz zamierzam zostać na dłużej i nacieszyć oko pięknymi cotton ball. http://czerwonanitkabyiwcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniale! Serdeczne gratulacje! To tak zleciało...W takim razie dołączam do zabawy. Nadmienię, że szare koperty "adwentowe" tworzące kalendarz to znakomity i oryginalny pomysł a renifer na biegunach oczarował mnie niesamowicie!!! Łańcuch ze światełkami wyszedł fantastycznie!!! Przesyłam uściski, Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kaśku, zleciało nawet nie wiadomo kiedy. Tobie też szybciutko minie zobaczysz :) Pozdrowionka i życzę szczęścia :)

      Usuń
  13. Z przyjemnością dołączę do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z przyjemnością witam i życzę powodzenia :)

      Usuń
  14. Gratuluję roczku i życzę następnych udanych lat w blogowym i nie tylko świecie .Dekoracje piękne i prezent też godny stania w kolejce więc z radością sobie przycupnę w oczekiwaniu na finał zabawy. Banerek na blogu biebrzmilska kraina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) lecę w odwiedzinki :) życzę szczęścia :)

      Usuń
  15. Z chęcią i ja dołączę do zabawy ! Pozdrawiam, Ela
    ellan-p@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Z przyjemnością dołączę do zabawy. A dekoracje są urocze. Też marzą mi się cotton balls i również jak ty wykonam w taki sposób. Obecnie mam zrobione dwie kulki i skończyły mi się baloniki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i życzę powodzenia :) Jestem ciekawa efektu końcowego Twoich "cottonków". Mam nadzieję, że wrzucisz zdjęcia na bloga :)

      Usuń
  17. Dziekuję za zaproszenie - oczywiście zapisuję się, takie cudeńka mieć na choince to super radość :)
    Super wyszły Wam te cotton ballsy :)
    I pomysłowe płozy dla renifera :D

    OdpowiedzUsuń
  18. piękne, nastrojowe dekoracje...podziwiam
    chętnie zostaję tu na dłużej i zapisuję się na candy:)
    pozdrawiam serdecznie, Ania

    OdpowiedzUsuń
  19. Obłędny jest ten renifer! Wyszło Ci wspaniale! Zawsze jak widzę tak piękne i starannie wykonane ozdóbki jestem pełna inspiracji! Podziwiam również Twoje (wasze ;-)) pierniczki, są tak starannie wykonane i wyglądają apetycznie mniam! My jeszcze pierniczków nie piekliśmy, może w przyszły weekend? ;-) I te Cottonbale też są świetne :)

    A co do Candy - Wpierw gratuluję roczku na blogu. Oczywiście chętnie się zapiszę do Twojej zabawy, bo marzy mi się taki kosz od dawna, a ozdóbki w nim też są niczego sobie :) Banerek już jest na moim blogu.

    Pozdrawiam i ściskam K.

    OdpowiedzUsuń
  20. Chętnie się przyłączę do kolejki, bo prezent bardzo ładny i praktyczny.
    Gratuluję roczku i życzę dalszych sukcesów! Magda
    magdazyga@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję za zaproszenie:) Ustawiam się w kolejce i .... pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  22. Z przyjemnością dołączę do Twoich obserwatorów:) tyle tutaj inspiracji u Ciebie!!!
    Gratuluję rocznicy w prowadzeniu bloga!:) Niechaj kolejne będą równie kreatywne i budzące inspiracje u odwiedzających Twój mały wielki świat:)
    Wszystkiego Dobrego!:)

    ..zatem biegnę do siebie instalować banerek:)
    Pozdrawiam cieplutko:)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  23. Witam,
    gratuluję wytrwałości w blogowaniu.
    Koszyk bardzo mi się podoba a ozdoby w sam raz do ozdobienia choinki, którą mam zamiar ustroić z samych 'niesklepowych' ozdób.
    Pozdrawiam
    Anio.mycha@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak tu pięknie... zostaję na dłużej.Uwielbiam domowe, naturalne dekoracje.. tak się składa, że w tym roku pierwszy raz będę ubierać choinkę w naszym kącie ( moim i męża ) i zbieram już choinkowe ozdoby, dlatego stanę w kolejce, bo miło byłoby wygrać takie cudaki :)
    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetnie wyszedł ten reniferek na biegunach. :) A po koszyczek chętnie się zgłoszę. Już pędzę zamieścić banerek na Powoluśku.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja też, ja też chcę :)
    Piekne klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne dekoracje świąteczne!:)
    Bardzo chętnie wezmę udział w zabawie :)
    Banerek zabieram ze sobą :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepiękne dekoracje, bardzo inspirujące :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Cottonki wyszły genialnie!
    Ustawiam się w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję 1 roczku :-)
    Z chęcią wezmę udział w zabawie :-)
    Banerek na: joanna-kwiecistybalkon.blogspot.com.
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  31. I ja dopisuje się do ogonka. Banerek u mnie na blogu, więc zapraszam z rewizytą http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Witaj, miło mi Cię poznać, tak mi się spodobało, że zostanę na dłużej :) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  33. Z miłą chęcią dołączam do kolejki:-) Piękne candy!
    Banerek u mnie na blogu.
    Cottonki wyszły Ci idealnie równe!!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  34. To i ja się zapisuje w ostatniej chwili ;) Banerek dodany :)
    pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. I spóżniłam się na cudne cukierasy ,dobrze ,że na zyczenia nigdy za póżno :)
    Wszystkiego dobrego w pierwszym roczku ,dużo postów ,wiele pomysłów i obserwatorów od groma !

    Pozdrawiam gorąco,

    OdpowiedzUsuń
  36. Ale duża kolejka. Zatem i ja ustawiam się w tym ogonku :))
    Pysznie wyglądają te pierniczki!
    Baner na blogu: http://picot-picot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Gratuluję wytrwałości w pisaniu. A Twoje cotton balls podobają mi się bardziej niż oryginały! :) Na koszyczek i ozdoby mam marne szanse, ale raz kozie smierć! biorę udział...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetny koszyk i ozdoby :), zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  39. bardzo świątecznie już u Ciebie,ja dopiero zaczęłam dekorować mieszkanie a pierniczki mam zamiar piec w weekend :)
    w zabawie biorę udział :)
    http://myszowenowinki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Niestety spóźniłam się... Dziękuję za zaproszenie na candy, choć nie zdążyłam to z przyjemnością się rozgoszczę... Cudne ozdoby stworzyłaś, a ponieważ nie umiem szyć to zawsze zachwycają mnie wszelkie cuda, które wyszły spod czyjejś maszyny lub igły ;) A Cotton Ballsy cudne! Sama chciałam zrobić, ale jakoś nigdy się za to nie zabrałam, aż w końcu dostałam je w prezencie. Może kolejny komplet zrobię sama :)

    OdpowiedzUsuń