niedziela, 7 grudnia 2014

Candy i świątecznych ozdób c.d.

Witajcie, za parę dni minie rok od pierwszego posta na blogu i z tej okazji, a także z okazji zbliżających się świąt, ogłaszam rozdawajkę. Zasady typowe dla candy:
wyraź chęć udziału w zabawie i zostaw komentarz pod tym postem, miło mi będzie jak dołączysz do grona obserwatorów, jeśli posiadasz bloga wstaw poniższy baner z linkiem do tej strony, jeśli masz konto na fb to polub moje konto, anonimowi proszeni o podanie maila
Zapisy do 16.12.2014 r. do godz. 20.00.
A do wygrania ten oto kosz - druciak i kilka ozdób choinkowych.


Życzę powodzenia...
Dziś druga niedziela Adwentu a ja dopiero teraz pokazuję Wam mój wieniec adwentowy. W tym roku z dodatkiem czerwieni i dość okrojony z ozdób.


Uszyłam kolejną poduchę na zamówienie, ta z naszytą gwiazdą ...



Poprzednio obiecałam Wam ,że pokażę kalendarze adwentowe...
Ten otwierają moje dzieci. Prosty w wykonaniu, torebki z szarego papieru pozszywane na maszynie do szycia, a cyfry wyszukałam gotowe w necie...


Ten zawisł nad kominkiem w domku Igora....


Pamiętacie niedokończonego renifera z poprzedniego posta...
Tu już w wersji końcowej, czyli na biegunach (wykonane ze starych wieszaków i tu podziękowania dla mojego starszego syna :))


W moim domu pomału pojawiają się już świąteczne dekoracje...


Bombki, szyszki a pomiędzy nie poprzeplatany sznur światełek ledowych na baterie...wieczorem wygląda cudnie taka szklana kompozycja.


Jesienny wianek, który pokazywałam w poprzednich postach zyskał nową szatę, usunęłam z niego kasztany, żołędzie i jesienne owoce, zostawiłam same szyszki i podoklejałam kolejne. Całość została spryskana białą farbą w sprayu.

 
Tą ozdobą jestem zachwycona. "Cotton balls" zrobiłam (razem z córami :* ) z bawełnianej włóczki domowym sposobem. Nadmuchane balony trzeba poowijać nicią, potem maczać kule w rozrobionym kleju do tapet i rozwiesić do wyschnięcia na jakiejś lince. Po wyschnięciu przekuć balon i wyciągnąć go ze środka np. pęsetą, potem pozostaje już tylko ponakładać kule na lampki i cieszyć oczy :) Drugi sznur "cottonków" czeka w kolejce na zrobienie.



W Mikołajki odbyło się wspólne pieczenie pierniczków. Uwielbiam Adwent, dla mnie to magiczny czas, czas oczekiwania, przemyśleń, to czas kiedy dzieci chętniej robią coś razem...


61 komentarzy:

  1. Czyżbym była pierwsza?? Zobaczymy czy to przyniesie mi szczęście:) chętnie sie zapisuję!
    Wspaniałe ozdoby w Twoim domku! Te kule również bardzo mi się podobają, jak moje córy będą większe to też nakręcimy:) Reniferek na biegunach-świetny!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Gosiu jesteś pierwsza :) Życzę szczęścia :)

      Usuń
  2. no to ja druga! taki koszyk druciany zawsze się przyda:)

    pięknie uszyte koperty dla kalendarza!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeważnie nie biorę udziału w candy, ale tym razem zrobię wyjątek, bo nagroda jest cudowna :) Gratuluję roczku i życzę jeszcze więcej takich rocznic, kalendarze fantastyczne, Pierniczki ach, aż tu czuję ich zapach, cudnie już świątecznie u Ciebie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie, że dzięki tej zabawie poznałam Twój ciekawy blog. chętnie zostanę TU na dłużej!
    Świetnie wyszły ci Twoje cotton ball !!!! jestem pod wrazeniem!
    chętnie zatem wezmę udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana,gratulacje z okazji 1 roczku blogowego!!! Koszyczek taki już mam więc chyba nie będę stawać w kolejkę,żeby inni mogli skorzystać :)
    Piękne twoje szyjątka i dekoracje!!!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Karmelko :) Może zrobimy tak, że jeśli mój synek wylosuje Ciebie to zamiast koszyczka dotaniesz niespodziankę a koszyk będzie dodatkową nagrodą dla kolejnej osoby :)

      Usuń
    2. No to w takim razie proszę wziąć mnie pod uwagę w losowaniu :))

      Usuń
  6. Chętnie zostanę na dłużej i zapisuję się :-) Zapraszam na bloga :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne cotton balls. Czuć atmosferę świąteczna. Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a atmosfera rzeczywiście małymi kroczkami zbliża nas do świąt :)

      Usuń
  8. Oj czuć ten świąteczny nastrój u Ciebie. A ten samodzielnie zrobione cotton balls mnie urzekły:) Zapisuje się i ja u Ciebie i zapraszam do siebie na candy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Że jestem wielką miłośniczką rękodzieła i że goszczę u Ciebie już od jakiegoś czasu to ustawiam się pewnie w długim ogonku po te cuda :-) Pozdrawiam cieplutko i jestem pod wrażeniem Twoich cotton ball :-)Dorota

    OdpowiedzUsuń
  10. Wstąpiłam przypadkiem i zostaje na długo :) bardzo mi się tu podoba:) Wspaniałe cotton ball- jestem pełna uznania :) u mnie są one jeszcze w sferze marzeń ;) poducha jest ekstra :) z przyjemnością biorę udział w zabawie:) pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że trafiłaś do mnie :) Ja właśnie spełniłam swoje "cottonkowe" marzenie, czego i Tobie z całego serca życzę :) Powodzenia :)

      Usuń
  11. Przez przypadek tu wpadłam lecz zamierzam zostać na dłużej i nacieszyć oko pięknymi cotton ball. http://czerwonanitkabyiwcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniale! Serdeczne gratulacje! To tak zleciało...W takim razie dołączam do zabawy. Nadmienię, że szare koperty "adwentowe" tworzące kalendarz to znakomity i oryginalny pomysł a renifer na biegunach oczarował mnie niesamowicie!!! Łańcuch ze światełkami wyszedł fantastycznie!!! Przesyłam uściski, Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kaśku, zleciało nawet nie wiadomo kiedy. Tobie też szybciutko minie zobaczysz :) Pozdrowionka i życzę szczęścia :)

      Usuń
  13. Z przyjemnością dołączę do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję roczku i życzę następnych udanych lat w blogowym i nie tylko świecie .Dekoracje piękne i prezent też godny stania w kolejce więc z radością sobie przycupnę w oczekiwaniu na finał zabawy. Banerek na blogu biebrzmilska kraina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) lecę w odwiedzinki :) życzę szczęścia :)

      Usuń
  15. Z chęcią i ja dołączę do zabawy ! Pozdrawiam, Ela
    ellan-p@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Z przyjemnością dołączę do zabawy. A dekoracje są urocze. Też marzą mi się cotton balls i również jak ty wykonam w taki sposób. Obecnie mam zrobione dwie kulki i skończyły mi się baloniki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i życzę powodzenia :) Jestem ciekawa efektu końcowego Twoich "cottonków". Mam nadzieję, że wrzucisz zdjęcia na bloga :)

      Usuń
  17. Dziekuję za zaproszenie - oczywiście zapisuję się, takie cudeńka mieć na choince to super radość :)
    Super wyszły Wam te cotton ballsy :)
    I pomysłowe płozy dla renifera :D

    OdpowiedzUsuń
  18. piękne, nastrojowe dekoracje...podziwiam
    chętnie zostaję tu na dłużej i zapisuję się na candy:)
    pozdrawiam serdecznie, Ania

    OdpowiedzUsuń
  19. Obłędny jest ten renifer! Wyszło Ci wspaniale! Zawsze jak widzę tak piękne i starannie wykonane ozdóbki jestem pełna inspiracji! Podziwiam również Twoje (wasze ;-)) pierniczki, są tak starannie wykonane i wyglądają apetycznie mniam! My jeszcze pierniczków nie piekliśmy, może w przyszły weekend? ;-) I te Cottonbale też są świetne :)

    A co do Candy - Wpierw gratuluję roczku na blogu. Oczywiście chętnie się zapiszę do Twojej zabawy, bo marzy mi się taki kosz od dawna, a ozdóbki w nim też są niczego sobie :) Banerek już jest na moim blogu.

    Pozdrawiam i ściskam K.

    OdpowiedzUsuń
  20. Chętnie się przyłączę do kolejki, bo prezent bardzo ładny i praktyczny.
    Gratuluję roczku i życzę dalszych sukcesów! Magda
    magdazyga@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję za zaproszenie:) Ustawiam się w kolejce i .... pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  22. Z przyjemnością dołączę do Twoich obserwatorów:) tyle tutaj inspiracji u Ciebie!!!
    Gratuluję rocznicy w prowadzeniu bloga!:) Niechaj kolejne będą równie kreatywne i budzące inspiracje u odwiedzających Twój mały wielki świat:)
    Wszystkiego Dobrego!:)

    ..zatem biegnę do siebie instalować banerek:)
    Pozdrawiam cieplutko:)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  23. Witam,
    gratuluję wytrwałości w blogowaniu.
    Koszyk bardzo mi się podoba a ozdoby w sam raz do ozdobienia choinki, którą mam zamiar ustroić z samych 'niesklepowych' ozdób.
    Pozdrawiam
    Anio.mycha@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak tu pięknie... zostaję na dłużej.Uwielbiam domowe, naturalne dekoracje.. tak się składa, że w tym roku pierwszy raz będę ubierać choinkę w naszym kącie ( moim i męża ) i zbieram już choinkowe ozdoby, dlatego stanę w kolejce, bo miło byłoby wygrać takie cudaki :)
    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetnie wyszedł ten reniferek na biegunach. :) A po koszyczek chętnie się zgłoszę. Już pędzę zamieścić banerek na Powoluśku.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja też, ja też chcę :)
    Piekne klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne dekoracje świąteczne!:)
    Bardzo chętnie wezmę udział w zabawie :)
    Banerek zabieram ze sobą :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepiękne dekoracje, bardzo inspirujące :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Cottonki wyszły genialnie!
    Ustawiam się w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję 1 roczku :-)
    Z chęcią wezmę udział w zabawie :-)
    Banerek na: joanna-kwiecistybalkon.blogspot.com.
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  31. Witaj, miło mi Cię poznać, tak mi się spodobało, że zostanę na dłużej :) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  32. Z miłą chęcią dołączam do kolejki:-) Piękne candy!
    Banerek u mnie na blogu.
    Cottonki wyszły Ci idealnie równe!!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  33. To i ja się zapisuje w ostatniej chwili ;) Banerek dodany :)
    pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. I spóżniłam się na cudne cukierasy ,dobrze ,że na zyczenia nigdy za póżno :)
    Wszystkiego dobrego w pierwszym roczku ,dużo postów ,wiele pomysłów i obserwatorów od groma !

    Pozdrawiam gorąco,

    OdpowiedzUsuń
  35. Ale duża kolejka. Zatem i ja ustawiam się w tym ogonku :))
    Pysznie wyglądają te pierniczki!
    Baner na blogu: http://picot-picot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratuluję wytrwałości w pisaniu. A Twoje cotton balls podobają mi się bardziej niż oryginały! :) Na koszyczek i ozdoby mam marne szanse, ale raz kozie smierć! biorę udział...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny koszyk i ozdoby :), zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  38. bardzo świątecznie już u Ciebie,ja dopiero zaczęłam dekorować mieszkanie a pierniczki mam zamiar piec w weekend :)
    w zabawie biorę udział :)
    http://myszowenowinki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Niestety spóźniłam się... Dziękuję za zaproszenie na candy, choć nie zdążyłam to z przyjemnością się rozgoszczę... Cudne ozdoby stworzyłaś, a ponieważ nie umiem szyć to zawsze zachwycają mnie wszelkie cuda, które wyszły spod czyjejś maszyny lub igły ;) A Cotton Ballsy cudne! Sama chciałam zrobić, ale jakoś nigdy się za to nie zabrałam, aż w końcu dostałam je w prezencie. Może kolejny komplet zrobię sama :)

    OdpowiedzUsuń