środa, 17 grudnia 2014

Wyniki

...miały być wczoraj, ale mój najmłodszy synek nie doczekał się wydrukowania do końca wszystkich komentarzy i ... zasnął. Losowanie odbyło się więc dopiero dziś z samego rana, przed pójściem do zerówki.


Zanim ogłoszę, do kogo pojedzie przygotowana przeze mnie nagroda, chciałam serdecznie Wam wszystkim podziękować za udział w zabawie, przeprosić że nie jestem w stanie nagrodzić wszystkich (choć bardzo bym chciała, tym bardziej przed świętami). Obiecuję jednak, że będę częściej organizować rozdawajki i przyznawać więcej nagród, niż tylko dla jednej osoby :) Dziękuję w szczególności tym, które zostaną ze mną na dłużej - WITAM WAS SERDECZNIE U SIEBIE :)
Nie zdążyłam jeszcze wszystkich odwiedzić i raczej do świąt mi się to nie uda, ale po świętach na pewno do Was zawitam :)
A oto zwyciężczyni wylosowana przez mojego pomocnika - mysza z bloga myszowe nowinki
 

  
Serdecznie gratuluję i proszę o dane do wysyłki na maila :)
Natomiast na pocieszenie dla pozostałych, mam zdjęcie pieszczocha mojej rodzinki, który mieszka z nami od kilku dni. To golden Lucky, może on przyniesie Wam następnym razem szczęście :)
 

14 komentarzy:

  1. Gratulacje dla Szczęściary:-)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję zwyciężczyni i dziękuję za zabawę :) Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla szczęściary:) a pies - przesłodki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! Dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale niespodzianka :) bardzo się cieszę i już wysyłam email :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za zabawę. Goldenek jest słodki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Olá amiga, hoje quero agradecer a Deus pelo dom da sua vida, e desejar a você e sua família
    um feliz e santo Natal, cheio de saúde e alegria!!!
    Que seu coração esteja preparado para receber o Menino Deus!!!
    Um grande abraço, Marie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Radosnych, pełnych prawdziwej magii Świąt Bożego Narodzenia ! Pozdrawiam świątecznie - M.

    OdpowiedzUsuń
  9. Samych szalonych i pięknych chwil w nadchodzącym roku ! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń